Alla inlägg den 16 september 2007

Av Tant Tagg - 16 september 2007 17:55


Maken har fortsatt på sin vandring runt Världens Ände tillsammans med Släktforskaren och Globetrottern.


Jag förväntade mig höra om deras vådliga äventyr när de besteg svårtillgängliga stenblock, gick i manshögt gräs eller hoppade över otroligt breda diken. Men idag hade de försökt vada över en vik för att gena lite. De hade bestämt sig för en te-paus på andra sidan den smala viken och var väldigt sugna. Därför tänkte de fuska lite och inte följa stranden.

Släktforskaren gick i och vadade en bit ut.

Men det var för kallt.


Själv cyklade jag till bageriet och köpte bröd till den middag jag skulle laga under tiden de fotvandrade. En helg kvar, sedan är det finito med trippelespresso och mandelkakor. 



Presentation

Omröstning

Vad ska Tant Taggs blogg handla om i framtiden?
 Trädgårdsarbete
 Gnäll
 Kommunalpolitik
 Matlagning
 Sören Katt
 Orättvisor i världen
 Dagbok
 Feminism
 Litteratur
 Precis som förut
 Sjukdom och elände
 Kritisk granskning av den för tillfället sittande regeringen
 Fotografering
 Andlighet
 Ovärldsanalys
 Dikter och poesi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards