Alla inlägg den 1 september 2007

Av Tant Tagg - 1 september 2007 20:54


För någon vecka sedan blev jag utmanad av Fru Fundersam att skriva ner 8 fakta/vanor om mig i min blogg. Sist i inlägget skulle jag utmana 8 andra bloggare att göra sammaledes. Nu gör jag inte det. Jag nöjer mig med 6. Här är 8 rådata om mig:

  • Är ensambarn och har själv endast ett barn
  • Har brutit svanskotan
  • Är fotograf, men är inte längre yrkesverksam
  • Gillar pölsa
  • Har kronisk migrän
  • Saknar katten
  • Kan inte vifta på öronen
  • Gillar inte naturprogram på TV
 Nu vill jag att följande bloggare skriver 8 fakta/vanor på sin blogg: Lilla Q, Pytte, Lillebo, Märtagreta, Blomst och helga

Presentation

Omröstning

Vad ska Tant Taggs blogg handla om i framtiden?
 Trädgårdsarbete
 Gnäll
 Kommunalpolitik
 Matlagning
 Sören Katt
 Orättvisor i världen
 Dagbok
 Feminism
 Litteratur
 Precis som förut
 Sjukdom och elände
 Kritisk granskning av den för tillfället sittande regeringen
 Fotografering
 Andlighet
 Ovärldsanalys
 Dikter och poesi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards